Контакт
contact@kb.com.mk

контакт центар:
(02) 3 296 800

Н О В О С Т И



26.02.2018 - Промоција на најновата услуга на Комерцијална банка АД Скопје


Почитувани, денес 26.02.2018 година, Комерцијална банка АД Скопје во соработка со MasterCard  ја претстави стратегиски иновативната услуга KomPay. Со воведувањето на мобилна апликација која овозможува најсовремена технологија за спроведување бесконтактни плаќања со дебитни и кредитни картички издадени од страна на Банката, Комерцијална банка АД Скопје е прва банка во Република Македонија што ја обезбедува оваа услуга за своите клиенти. Новата технологија на плаќање е сè уште во зачеток и кај земјите во опкружувањето.

 

KomPay е мобилна апликација наменета за физички или за правни лица - корисници на Mastercard платежни картички, кои поседуваат мобилен уред со Andorid оперативен систем.  Со помош на  NFC технологијата за плаќања, мобилната апликација станува „мобилен паричник“ кој ќе им обезбеди на корисниците побрзо и поедноставно плаќање.

 

Едноставноста, брзината и сигурноста се едни од клучните предности на оваа апликација. Преку нејзиното користење се добива можност за спроведување бесконтактни плаќања со мобилниот уред на продажни места ширум светот. На овој начин на корисниците им е овозможено да заштедат време, кое може да го искористат за суштински активности.

 

„Денес, кога ја одржуваме една од најголемите мрежи на банкомати и ПОС терминали во земјата, и имаме најбезбедна платформа за Интернет и Мобилно банкарство, задоволство ни е нашите сограѓани да ги доближиме до најсовремените светски текови во доменот на дигитализирани плаќања. Ова всушност отсекогаш била нашата цел – да понудиме што подобри и побезбедни решенија, за да добијат нашите клиенти најмногу за своите средства“ изјавија од Комерцијална банка АД Скопје.

 

„Со задоволство можам да соопштам дека Комерцијална банка ќе донира 1 денар со секоја успешна трансакција направена со KomPay во промотивниот период (од 26.02 до 30.04. 2018 година) , а средствата кои ќе се обезбедат ќе бидат донирани на двата Младинските центри „Сакам да знам“ во Шуто Оризари и Водно, а со нив раководи Асоцијацијата за здравствена едукација и истражување Х.Е.Р.А. во партнерство со Здравствен дом Скопје. Се работи за првите и единствени центри во Скопје, отворени во 2006 година, кои нудат бесплатни здравствени услуги и советување за младите и социјално маргинализираните лица, по принцип на доверливост и неосудување. Оваа навистина благородна мисија  Комерцијална банка веќе две години финансиски ја поддржува. На овој начин, се надеваме дека заедно со нашите клиенти и партнери ќе обезедиме дополнителна финансиска помош и ќе овозможиме уште подобри услови за соодветна грижа и советување за оваа исклучително важна категорија на млади лица“ им соопшти Главниот финансов директор Маја Стевкова Штериева на присутните.

 

Поради лошите временски услови, претставникот на Mastercard г-ѓа Вања Манова, која е регионален директор за Бугарија и за Македонија во Mastercard Worldwide, не присуствуваше на презентацијата но во својот допис таа вели:

 

„Ние во Мастеркард навистина го цениме фактот што Комерцијална банка е секогаш меѓу првите активисти и трендсетери на иновации, и тоа не само во Македонија, туку и во регионот, со силен придонес за подобрување на платната инфраструктура и креирање на модерни и попогодни начини за реализирање на плаќањата на клиентите.

 

PFZ_6547





06.12.2018 - Одржан настан „Ден за Вас - На пат кон дигитална трансформација“


Во рамки на определбата на Комерцијална банка АД Скопје за постојана грижа за своите клиенти, на 5.12.2018 година се одржа настан „Ден за Вас – На пат кон дигитална трансформација“, наменет за корпоративните клиенти на Банката.

 

Тргнувајќи од влијанието на технологиите во современиот живот, како и забрзаната динамика во извршување на секојдневните деловни, но и приватни обврски, Банката работеше на тоа да понуди нови дигитални решенија кои ќе им овозможат на клиентите да управуваат со средствата на компанијата на едноставен, сигурен и брз начин. Во таа насока е и воведувањето на новата мобилна апликација на Комерцијана банка, мБанкаКо, која ексклузивно беше промовирана на настанот „Ден за Вас – На пат кон дигитална трансформација“.

 

Мобилната апликација мБанкаКо користи најсовремени решенија кои истовремено нудат и најудобно и наједноставно користење на банкарските услуги преку user-friendly кориснички интерфејс и највисоко ниво на сигурност за клиентите.  мБанкаКо има вградени контроли кои овозможуваат проверка на внесените податоци, а за поголема сигурност на корисниците, апликацијата има вградени максимални лимити за дневен и за месечен промет, дефинирани од Банката.

 

Во мобилната апликација мБанкаКо во целост се пренесени авторизациите од постојната Интернет банка за правни лица (прегледувач, внесувач, потписник, испраќач) и е овозможена комбинација на улогите. мБанкаКо овозможува увид во состојбата, промените и во изводот на сметките (денарска и девизна трансакциска сметка), пренос на средства од денарската трансакциска сметка кон други сметки во платниот промет во земјата со ПП30, ПП50 и ПП53 (внесување, потпишување и испраќање на реализација на електронски налог за плаќање), продажба на девизи од девизна трансакциска сметка, пристап до информации за деловните картички и можност за администрирање на дневни и на периодични лимити на деловните картички и прием на нотификации за прилив/одлив од денарската трансакциска сметка, деловните картички и од девизните сметки, со можност за поставување минимални износи за добивање нотификации. Повеќе за апликацијата може да прочитате на следниот линк .

 

На настанот „Ден за Вас – На пат кон дигитална трансформација“ беа претставени и новите можности кои ги нуди услугата Интернет банка за правни лица, пред сè можноста за потпишување налог за исплата на готовина ПП40 и определување лице кое ќе ја подигне готовината на шалтер.

 

Вработени во Банката на присутните на настанот им ја презентираа и KomPay, бесплатната мобилна апликација на Комерцијална банка која овозможува бесконтактно плаќање на продажни места. KomPay апликацијата овозможува со помош на дигитализирани платежни картички да се вршат плаќања на ПОС терминали кои ја поседуваат технологијата за бесконтактни плаќања, без употреба на физичката банкарска картичка.

 

Грижата за клиентите продолжува и во иднина и Банката ќе продолжи да работи и понатаму за надградување на понудените услуги и за нивно прилагодување на потребите на своите клиенти.

 

Банката изразува голема благодaрност до присутните клиенти и се надева дека понудените новитети ќе им бидат од голема корист во секојдневното работење.







А Р Х И В А