Контакт
contact@kb.com.mk

контакт центар:
(02) 3 296 800

Ваше мислење: Поплака, Предлог, Пофалба

Ви благодариме за Вашето време и за Вашето мислење. За да ни помогнете да Ви одговориме брзо, Ве молиме да ни обезбедите доволно релевантни информации и Ваш контакт. Приемот на Вашето мислење и активностите на надлежните служби на Банката во процесот на постапувањето по примените поплаки се бесплатни.

Услови (доколку доставувате Поплака)

За да биде разгледана Вашата поплака, да се постапи по неа и Банката да ве извести за целосниот исход, неопходно е да се идентификувате. Доколку сакате да останете анонимни, Комерцијална банка АД - Скопје има обврска само да ја прими Вашата поплака и да ја проследи до соодветните одговорни вработени, но нема обврска да постапи по поплаката и нема да преземе понатамошни активности за Ваше информирање.

Третман на Вашите лични податоци

Личните податоци за подносителот на мислење/ поплака се доверливи и се откриваат само во рамките на Банката, и тоа само до оние лица - субјекти во процесот кои мора да ги знаат тие податоци поради истражување на околностите за кои е дадена поплаката и поради постапување по заклучоците од завршената постапка. Личните податоци за подносителот- клиентот никогаш не се откриваат надвор од процесот без дозвола на подносителот на поплаката.