• Барање


  • Општи услови



Контакт           24/7
contact@kb.com.mk

контакт центар:
(02) 3 296 800

SMS банкарство



Услугата SMS банкарство е информациска услуга на Банката, која им овозможува на имателите на платежни картички издадени од страна на Банката, на нивните мобилни телефони да примаат SMS информации за состојбата и промените по сметките. Банката испраќа пораки за промените настанати на сметките на платежните картички, по поединечна трансакција, на мобилниот телефон на корисникот на услугата наведен во барањето за користење на услугата.


Корисник на услугата SMS банкарство може да биде секој корисник на деловна платежна картичка од програмите на MasterCard и Visa International кои ги издава Банката.


Услугата SMS банкарство за корисници на банкарски картички за правни лица опфаќа:

  • информација за секоја трансакција на платежната картичка на корисникот на услугата, заедно со информација за состојбата на сметката на платежната картичка;
  • опомени за заостанати долгови;
  • други информации.

За помош, технички проблеми, прашања и поддршка обратете се:

  • во контакт–центарот на (02) 3296 800, од 08:00 до 20:00 часот или
  • на e-mail адресата: support@kb.com.mk .


Надоместоци за користење


За услугата SMS банкарство се наплатуваат следните надоместоци:

НАДОМЕСТОЦИ ЗА SMS БАНКАРСТВО ЗА ПРАВНИ ЛИЦА

Надомест за испраќање на SMS известувања дефинирани од страна на Банката

без надомест

SMS известувања дефинирани од страна на клиентот за трансакции

5 денари



За сите промени во начинот на користењето на услугите и условите на деловната соработка, Банката ќе го известува корисникот преку изводите за состојбата и промените на сметките на неговите платежни картички и преку веб страницата на Банката.

Потребни документи


За добивање и користење на услугата SMS банкарство се потребни следните документи: