Контакт
contact@kb.com.mk

контакт центар:
(02) 3 296 800

Изгубена/украдена банкарска картичка

 

Дури и при непредвидени ситуации, како губење или кражба на Вашата картичка, Комерцијална банка веднаш ќе излезе во пресрет и ќе направи сѐ за заштита на Вашите интереси.

 

Во случај на губење или кражба на Вашата картичка, Ве молиме веднаш да пријавите на телефонот за поддршка за банкарски картички (+389 2) 3247-474 кој е достапен за клиентите 24/7, или во една од поголемите експозитури со одговорен работник или филијала на Банката каде дополнително ќе поднесете и барање за нова картичка.

 

Вашата картичка ќе биде блокирана веднаш по Вашата пријава со цел да биде спречена злоупотреба.

 

Дополнителни информации во врска со издавање и користење на картичките се содржани во:

 



Веб-страницата на Комерцијална банка АД Скопје користи колачиња (cookies). Колачињата (cookies) се користат за подобрување на Вашето корисничко искуство. Повеќе информации за начинот на користење и како да ги промените Вашите подесувања за користење на колачињата, може да најдете во документот Политика за колачиња (cookies).
Прифаќам